À Punt i Fira València signen un conveni de col·laboració
Les dues institucions estrenyen relacions per a promoure l’economia i la indústria de la Comunitat Valenciana
À Punt i Fira València signen hui un acord de col·laboració per a treballar conjuntament en diferents àmbits com ara l’economia, la informació, l’oci i la cultura, entre d’altres.
En aquest sentit, els mitjans públics es comprometen a donar cobertura informativa dels principals esdeveniments programats per Fira València. Però també a posar en valor l’impacte econòmic de Fira València en relació amb el conjunt dels sectors industrials que conformen la base de l’economia de la Comunitat Valenciana i la seua influència en el desenvolupament econòmic, social i cultural.
El director general d’À Punt, Alfred Costa, ha posat de manifest que “À Punt és la veu de les empreses valencianes i este acord suposa posar més en valor la funció que Fira València fa cada dia per a espentar els sectors industrials que conformen la base de l’economia valenciana”.
Fira València, per la seua banda, es compromet a informar À Punt dels esdeveniments i fires que s’hi organitzen i també a proporcionar experts per a participar en els programes informatius dels mitjans públics.
Per al director general de Fira València, Jorge Fonbellida, “este conveni implica estrényer relacions entre dues institucions que han col·laborat durant els últims temps. Tant Fira València com À Punt tenen una finalitat comuna que és la de donar difusió i posar en valor l’economia, la indústria i els sectors productius de la Comunitat Valenciana”.
Fruit d’aquest acord, Fira València també podrà cedir les seues instal·lacions per a la producció de programes de caràcter divulgatiu, informatiu i d’entreteniment impulsats per À Punt.
I els mitjans públics dedicaran espais als certàmens que es realitzen a Fira València, fent valdre els aspectes econòmics i socials. I dedicaran continguts específics per a destacar els casos d’èxit i l’impacte de les fires i els professionals valencians. «Els mitjans públics, amb este acord, dedicaran més programació especial als certàmens que organitza Fira València al llarg de tot l’any amb continguts específics tant en informatius com en programes d’entreteniment en televisió, ràdio, web i xarxes socials”, ha afegit Costa.