À Punt Ràdio duplica l’audiència i arriba als 42.000 oients diaris
La cadena consolida la programació tant dels informatius com dels esports i l’entreteniment
l’Estudi General de Mitjans, els serveis informatius del matí són els espais més escoltats de la ràdio pública
Els dissabtes l’audiència en la ràdio es triplica i els diumenges s’infongcrementa fins al 73%
À Punt Ràdio duplica l’audiència i arriba als 42.000 oients diaris. Els matins i la sobretaula es consoliden i l’audiència puja en tots els programes d’eixes franges, segons l’última onada de l’Estudi General de Mitjans (EGM) que s’ha publicat hui. La ràdio pública valenciana consolida així la programació dels informatius, els esports i l’entreteniment.
À Punt Ràdio guanya 19.000 oients de dilluns a divendres, respecte a l’onada anterior, i creix en 10.000 oients, un 31%, si ho comparem amb la mateixa onada de l’any anterior. Considerant la setmana sencera (de dilluns a diumenge), la ràdio l’escolten 37.000 persones cada dia, un 42% més que el mateix període de 2023.
L’audiència del programa Les notícies del matí creix un 80% respecte de l’onada anterior i es converteix en el programa més escoltat de la ràdio pública. Este programa informatiu s’emet de 7 a 12 hores i està presentat per Óscar Martínez i Clara Castelló.
També els programes posteriors, El Rall, a les 12 hores, NTC migdia, a les 14 hores, i Esports À Punt, a les 15 hores, creixen en oients, de la mateixa forma que ho fa NTC nit, a les 20 hores,i que duplica l’audiència.
En general, tots els programes informatius i esportius diaris creixen en oients.
Els dissabtes, es tripliquen els oients
Segons l’EGM, els caps de setmana l’audiència d’À Punt Ràdio es concentra al matí, entre les 8 i les 10 hores, i a la sobretaula.
Els dissabtes, el nombre d’oients puja fins als 31.000, i això vol dir que quasi es tripliquen els resultats de la mateixa onada de 2023, mentre que els diumenges l’audiència arriba a les 19.000 persones, la qual suposa un increment d’un 73% respecte a 2023.