Aldaia fomenta la vida sana i els productes de proximitat des de menuts
Amb l’objectiu de fomentar la vida sana, el comerç local i el producte de proximitat, l’escoleta municipal Llavoreta ha realitzat hui dos excursions amb dos grups dels seus alumnes fins al Mercat Municipal d’Aldaia.
Els xiquets i xiquetes, de dos anys d’edat i acompanyats per familiars i educadors del centre, han descobert el tacte, olor o colors de les fruites i verdures, productes de peixcateria, carnisseria, dolços casolans…
En definitiva es tracta d’apropar des de les edats més tendres la bona costum de portar una bona alimentació i consumir els productes del nostre entorn.
L'Ajuntament d'Alfara del Patriarca ha dissenyat un nou calendari anual que fomenta el consum de productes de temporada i proximitat, al mateix temps que facilita a la població recordar els dies de recollida de trastos i telèfons d'interés per al veïnat. Amb aquest almanac també es vol reivindicar el patrimoni…
“Vitaminem Quart, Vitaminem el Comerç Local” és el lema de la campanya de suport al xicotet comerç local i als productes del “terreno” que enguany repeteix la coalició valencianista en Quart de Poblet. Aquesta campanya compta amb la col·laboració de set fruiteries del poble on les persones participants poden acudir…
Diversos municipis de l'Horta impulsen mercats de Km 0 per a acostar els productes locals als veïns i veïnes. Els agricultors també s'animen a vendre, com antany, els seus productes a la porta de casa. Diuen que al final tot torna. La moda, les actituds, la roba, les ulleres i…