Bonrepòs i Mirambell llança una campanya per a donar a conèixer com escriure de manera correcta el seu topònim
L’Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell, a través de la regidoria de Comunicació, ha llançat una campanya per a donar a conèixer a la ciutadania, les institucions i els mitjans com escriure de manera correcta el seu topònim.
Sota el lema “Bonrepòs i Mirambell, obert!”, el Consistori ha desenvolupat diferents accions comunicatives en les quals explica per què el nom del municipi s’escriu sempre en valencià i també quin és el motiu que l’accent gràfic de Bonrepòs siga obert.
Tal com s’arreplega en les cartes que l’Ajuntament ha enviat als veïns i veïnes i en el primer vídeo informatiu de la campanya, l’Ajuntament va decidir utilitzar el nom valencià del poble com a denominació oficial en 1989 i així ve recollit en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.
També s’han instal·lat diversos cartells amb la imatge de la campanya en les marquesines del poble que inclouen un codi QR perquè les persones que passegen pel carrer també puguen accedir al contingut audiovisual.
El Consistori també ha aprofitat aquesta campanya per a destacar totes les bondats del municipi, aprofitant el joc de paraules que permet l’eslògan.
Així, ha creat una peça audiovisual, que publicarà en les seues xarxes socials en els pròxims dies, per a mostrar que Bonrepòs i Mirambell és una terra d’acolliment, oberta, sense fronteres, que afronta el futur amb il·lusió, on tota la ciutadania compta i l’associacionisme és essencial per al poble.
La regidora de Comunicació, Mª Carmen Laso, ha declarat que aquesta campanya era “molt necessària”, ja que s’ha observat que el nom del municipi “s’escriu de manera incorrecta en moltes ocasions”.
Amb tot això, el Consistori espera deixar clara la forma correcta d’escriure Bonrepòs i Mirambell i mostrar la riquesa i diversitat del municipi, dels seus carrers i les seues gents.