Catarroja demana un reforç per a l’atenció telefónica en el seu Centre de Salut
L’Ajuntament de Catarroja, en coordinació amb el Centre de Salut ha sol·licitat a la direcció general de Salut de la Generalitat Valenciana un reforç per a l’atenció telefònica en el Centre de Salut de Catarroja. Durant aquests mesos d’Estat d’Alarma, s’ha reforçat un servei amb 4 línies telefòniques a causa de la necessitat de la ciutadania a haver de contactar amb el seu metge o metgessa per aquesta via. Aquest servei ha sigut ampliat per Generalitat amb un telèfon especial per a casos relacionats amb la COVID19 i amb l’establiment d’una app per a contactar amb el Centre de Salut. Encara així, des de l’Ajuntament, s’ha sol·licitat a la Direcció General de salut, un reforç, tant en personal com en nombre de línies per a baixar la pressió del servei i augmentar l’atenció de la ciutadania.
“El comportament de la ciutadania de Catarroja ha sigut exemplar durant aquests mesos d’Estat d’Alarma en els quals el servei d’atenció telefònica s’ha erigit com l’única solució per a posar-se en contacte amb el seu metge o metgessa de capçalera. Des de l’Ajuntament hem reivindicat opcions per a millorar el servei, com així s’ha fet ampliant a 4 línies telefòniques, però, a causa del gran nombre de persones en les quals abasta el Centre de Salut hem sol·licitat a la Direcció General de la Conselleria de Sanitat que reforce el servei amb més línies i personal”, explica Beatriz Sierra, regidora de Sanitat.
Finalment, des de l’Ajuntament es vol insistir que mentre no superem la fase de la nova normalitat, aquesta serà la situació amb la qual haurem de conviure i que serà el propi consistori qui reclame a qualsevol instància perquè la seua ciutadania tinga el millor servei de salut possible, com així ha fet durant l’Estat d’Alarma i ha anat millorant progressivament.