Consum renova la col·laboració amb l’Associació Espanyola Contra el Càncer
Ho fa en la seua campanya de donacions ‘La compra de la teua vida’
Els clients podran fer donacions en caixa des de hui i fins a l’11 de febrer per a col·laborar amb la investigació d’esta malaltia
Consum ha renovat, per tercer any consecutiu, la col·laboració amb l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) en la seua campanya solidària “La compra de la teua vida”. L’objectiu és recaptar fons per a la investigació d’esta malaltia, que l’any passat van arribar als 284.265 euros.
Els clients de la Cooperativa podran fer donacions en caixa, d’entre 1 i 99 euros, en les compres que facen entre hui i l’11 de febrer. Consum disposa de més de 485 establiments a la Comunitat Valenciana, Catalunya, la Regió de Múrcia, Castella-la Manxa i Andalusia per a poder col·laborar-hi.
Totes les donacions monetàries recaptades durant este període es destinaran íntegrament a la l’Associació Espanyola Contra el Càncer per a donar suport a la investigació i finançar servicis de suport a pacients i familiars d’una malaltia que, només en 2023, va causar la mort de 112.173 persones aEspanya. L’import donat es reflectirà en el tiquet de la compra com un cobrament a càrrec de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, perquè els clients tinguen un justificant de la donació que han fet i que es puga efectuar dins del tiquet de la compra.
Consum ha formalitzat una nova adhesió a la campanya “La compra de la teua vida” esta setmana amb la signatura d’un conveni per part del president de l’Associació Espanyola Contra el Càncer a València, Tomás Trénor, i el director de Relacions Externes de la Cooperativa, Javier Quiles.
El pròxim 4 de febrer se celebra el Dia Mundial contra el Càncer, que promou l’Organització Mundial de la Salut amb l’objectiu d’augmentar la conscienciació i mobilitzar la societat a fi d’avançar en la prevenció i el control d’esta malaltia que cada any causa prop de 10 milions de morts arreu del món.
El repte per a la pròxima dècada és assolir, gràcies als avanços en la detecció, l’atenció primària i el tractament, l’objectiu marcat per a l’any 2030: assolir una taxa de supervivència a la malaltia del 70% en tots els tumors.
Més de 10 anys de col·laboració
Des de fa més d’una dècada, Consum col·labora en diferents accions de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, a travésde donacions de producte en les juntes locals. També oferixsuport amb vals de compra que l’Associació Espanyola Contra el Càncer de València ha distribuït entre les persones malaltes en situació de vulnerabilitat econòmica. Des de 2019, la Cooperativa col·labora en la Nit Solidària contra el Càncer, una gala anual per a recaptar fons per a finançar projectes d’investigació oncològica i ajudes directes als malalts i a les famílies.