Els comerciants de Godella celebren la Festa de Nadal
Arriba el Nadal i és temps de compres, d’il·lusió, de festa i de gaudir amb els nostres d’unes dates molt especials. Des de l’Associació de Comerciants de Godella són ben conscients que esta festivitat s’ha de celebrar amb alegria i generositat. Per això, per segon any consecutiu han organitzat la Festa de Nadal, que va reunir el 15 de desembre a un gran nombre de veïnes i veïns a la plaça de l’Església.
Però a diferència de l’any passat, en esta ocasió el sorteig dels regals es va realitzar d’una manera diferent. En lloc d’una cistella de Nadal com era habitual, este any la campanya es desenvolupà amb el lema ‘Menja’t el tortell’. Cada porció del tortell de Reis -que ens menjàrem abans d’hora per un preu simbòlic d’un euro- podia contindre un premi, que anava des dels 50 als 200 euros per consumir als comerços locals de Godella. En total es repartiren uns 1.500 euros en premis.
La festa del tortell estigué ambientada amb música, xocolata, castanyes rostides i panotxa a preus populars. Les 150 racions de tortell i els 30 litres de xocolata s’acabaren en qüestió d’una hora gràcies a la gran acceptació que tingué la iniciativa.
A més, s’instal·laren les carpes d’alguns dels comerços que van eixir al carrer per donar a conèixer els seus productes i serveis. Ells foren Escuela de Creación Artística Aguarroya, Herboristeria Nogal, Viste tu Tiempo, AlimentaciónRódenas i Nova Peluquería y Estética.
La presidenta de l’associació, Lupe Rodríguez, es va mostrar «molt satisfeta amb l’acollida que per segon any seguit ha tingut esta iniciativa».«Igual que hem fet altres vegades, jornades com aquesta són una magnífica oportunitat per posar de manifest el valor afegit que el comerç local suposa per als clients del poble», digué Lupe Rodríguez.
Per la seua part, el regidor de Comerç i Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Godella, Voro Soler, apuntà que «el comerç de proximitat ha de traure múscul perquè pot fer-ho, perquè ofereix una atenció personalitzada que no trobem a les grans superfícies i, sobretot, perquè s’ha de reivindicar en una societat que també necessita d’este tipus de consum molt més humà».