La Gran Botiga de Catarroja es dispara en visites en la vespra de la campanya de Nadal
L’1 de desembre es posava en marxa lagranbotiga.com, la gran aposta d’ACYPE (comerciants de Catarroja) amb l’impuls de l’Ajuntament, per a oferir una alternativa online de compra de proximitat al veïnat. Després de l’ona dels primers dies, l’interés per conéixer més d’aquesta nova eina comercial continua en auge, sent centenars les visites que s’estan rebent, de manera orgànica gràcies a la campanya de coneixement de marca que està realitzant la regidoria d’impuls econòmic a través de les campanyes de promoció en xarxes socials amb enllaços directes a la plataforma.
“Serà al final de la campanya de Nadal quan puguem obtindre una informació més precisa de l’impacte de la Gran Botiga a Catarroja, amb els nombres de vendes a la mà, però ja podem dir que la campanya de promoció està sent tot un èxit. Ens arriben números molt prometedors de les visites a través de les campanyes en xarxes socials que hem impulsat des de l’Ajuntament, tot això unit a l’al·licient que suposa realitzar les primeres compres gratis, segur que serveix perquè qui s’anime a provar repetisca ja que a Catarroja comptem amb una gran oferta comercial de qualitat i proximitat”, explica Lorena Silvent, vicealcaldessa de Catarroja.
Una de les dades més positives de la campanya és la gran recepció que està tenint la mateixa entre un sector de la població que sempre es troba més reticent a les compres online, el sector de majors de 55 anys. Un clar indicatiu de la necessitat de comptar amb un servei de proximitat i confiança perquè el major sector de públic puga accedir en major mesura.
D’altra banda, amb vista a aquestes festes nadalenques des de la regidoria de comerç en col·laboració amb ACYPE han impulsat una campanya de tiquets “rasca rasca” amb diferents premis, que els establiments participants entregaran als seus clients quan realitzen les seues compres. En la pàgina web de catarroja.es estan tots els premis que poden aconseguir a través d’aquestes targetes.