Labora instala una primera oficina móvil temporal en Catarroja para atender a personas desempleadas y empresas afectadas por la DANA
La primera de les oficines mòbils temporals que Labora, Servici Valencià d’Ocupació i Formació, instal·larà en localitats que a conseqüència de la DANA tenen els seus Espai Labora tancats de manera indefinida, començarà a funcionar a partir del dilluns 18 de novembre.
Catarroja serà el municipi en el qual iniciarà la seua activitat este primer tràiler adaptable, que funcionarà com una oficina Espai Labora, i en el qual personal de Labora d’esta localitat podrà atendre totes les persones usuàries en qualsevol dels tràmits que hagen de fer, tant en relació amb els servicis ordinaris de Labora com els derivats de la DANA.
Este tràiler estarà emplaçat en el carrer Joan Giner, davant de l’Espai Labora de Catarroja i després d’este se situaran en altres llocs altres tres vehicles, tots en municipis afectats per la DANA, amb l’objectiu de donar servici a les persones que residisquen en zones greument colpejades per esta catàstrofe.
Paral·lelament a la posada en marxa d’este servici, els autobusos Laboradana continuaran el seu recorregut per les zones afectades per la DANA. Estos dos autobusos, que durant esta setmana han passat per Buñol, Albal, Paiporta i Montserrat, atenen en horari de 10:00 hores a 17:00 hores, de manera ininterrompuda, i presten ajuda i assistència a persones i empreses de les localitats per a solucionar dubtes sobre les gestions que necessiten en relació a la demanda d’ocupació o la sol·licitud d’ERTO.
Este divendres els autobusos estaran a Paiporta en la plaça del 3 d’abril, davant del Centre de Salut, i a Montserrat.
No obstant això, les persones usuàries poden continuar realitzant la pràctica totalitat de les gestions de Labora per via telemàtica a través de la web de Labora, l’app @GVAPuntLabora, els caixers PuntLabora que tenen els municipis o telefònicament a través del telèfon 012 o 963 86 60 00.
Així mateix, la renovació de la demanda d’ocupació en tota la província de València continua sent automàtica, a fi d’evitar els desplaçaments i així facilitar les tasques d’ajuda que estan realitzant els servicis d’emergència. A totes les persones a les quals els siga renovada la demanda de manera automàtica se’ls enviarà un correu electrònic o un SMS amb la nova data de renovació.
La Generalitat ha habilitat el correu electrònic dana_ocupacio@gva.es en el qual es pot consultar qualsevol dubte sobre ocupació que s’haja generat a conseqüència de la DANA, així com el portal web Som Solidaritat, des del qual se centralitza tota la informació necessària per a trobar informació sobre ajudes i servicis relacionats amb la situació d’emergència arran de la DANA.