Les gestions online a l’Ajuntament de Catarroja passen de l’1% al 35% en un mes
L’Ajuntament de Catarroja va posar en funcionament el mes de desembre passat la nova seu electrònica, una eina fonamental, més si cap, en els temps actuals, on cal evitar les gestions presencials. Les primeres dades del funcionament del nou servei en línia són molt impressionants, ja que s’han multiplicat exponencialment el nombre de gestions realitzades per la ciutadania a través de la web municipal.
Així doncs, segons dades del servei d’informàtica, fins al mes de novembre de 2020, el nombre de gestions que la població realitzava a través de l’antiga seu electrònica era, en els mesos de major trànsit, d’un 1% del total. El primer mes de funcionament, aquesta xifra va pujar fins al 18,70%, quasi duplicant-se en el que portem de mes de gener, en el qual es realitzen en línia el 35,29% de totes les gestions amb l’administració local.
“Estem molt satisfets amb el treball que han posat en marxa des del servei d’informàtica de l’Ajuntament de Catarroja per a comptar amb una seu electrònica en la qual cada vegada la ciutadania podrà fer més gestions. Han posat en funcionament una eina segura i al mateix temps molt intuitiva. D’altra banda, implementar aquest tipus d’eines no sols ens permet agilitat en els processos, sinó també poder oferir un tracte més pròxim en les consultes que hagen de ser presencials, per la descàrrega de treball que significa tindre aquest procés automatitzat”, explica José Antonio Cuberos, regidor de modernització.