L’OMIC de Montcada se suma a la xarxa d’oficines per a tramitar reclamacions d’afectats per la DANA

L’oficina municipal d’informació al consumidor de l’Ajuntament de Montcada se suma a la xarxa d’oficines on totes les persones residents en municipis afectats per la Dana del 29 d’octubre poden realitzar consultes o reclamacions en matèria de consum.

“Des de Montcada volem posar totes les facilitats a les persones afectades perquè puguen exercir els seus drets com a consumidors. Volem evitar que aquestos ciutadans patisquen una doble injustícia: haver viscut en primera persona les conseqüències de la Dana i haver de patir infraccions en l’àmbit del consum”, explica Álvaro Gonzalvo, vicealcalde i regidor d’OMIC.

L’oficina de Montcada ha atés ja casos de ciutadans de Picanya o Paiporta en els quals els ciutadans han tingut, per exemple, problemes amb la cancel·lació de viatges programats en les dates de la riuada als quals finalment no han pogut assistir.

Són molts els pobles i ciutats de tot el territori espanyol els que s’han adherit a esta iniciativa amb la finalitat de poder atendre amb diligència les necessitats de qualsevol veí, així com per a descongestionar les oficines de les zones afectades.