El servei de WhatsApp municipal d’Alaquàs arriba als 1.300 subscriptors

En tan sols 10 mesos des que s’habilitara el servei de WhatsApp municipal d’Alaquàs, la llista de difusió ha aconseguit arribar als 1.300 subscriptors. Aquest servei engegat per l’Ajuntament d’Alaquàs va nàixer amb l’objectiu de convertir-se en un canal d’informació i comunicació àgil, immediat i gratuït entre el consistori i la ciutadania. Concretament, el canal ha permès la difusió de l’agenda setmanal cultural a més de publicacions sobre esdeveniments, cursos de formació, ofertes d’ocupació i fins i tot alertes per pluges que han tingut lloc en el municipi.

Coincidint amb la celebració de les Festes Majors d’Alaquàs 2018, el nombre d’usuàries i usuaris es va incrementar en 400 persones. Nous subscriptors interessats en rebre l’agenda cultural i festiva, que una vegada acabades les festes, han decidit continuar subscrits al canal.

Les veïnes i veïns d’Alaquàs interessats a afegir-se a aquest canal de difusió poden fer-ho agregant el nombre de telèfon 661515448 a l’agenda de contactes del seu telèfon mòbil i, a continuació, enviar un missatge de WhatsApp amb el text “ALTA ALAQUÀS”.

A continuació, les persones que s’hagen donat d’alta rebran el missatge de benvinguda: “Ja eres membre de la llista de difusió de WhatsApp de l’Ajuntament d’Alaquàs”. Per donar-se de baixa del servei s’ha d’enviar el missatge BAIXA ALAQUÀS.

Aquest servei està configurat com una llista de distribució unidireccional, per tant cap persona tindrà accés al número de mòbil particular de cada subscriptor, i tampoc no hi haurà possibilitat d’interactuació, es a dir, no podrà ser utilitzat per a comunicar a l’Ajuntament queixes o suggeriments. Per a aquestos casos, l’Ajuntament té a l’abast de tots els veïns i veïnes altres canals per a fer arribar aquests tipus de suggerències com són el servei d’APP, la pàgina institucional de Facebook Som Alaquàs, el correu electrònic info@alaquas.org i mitjançant la secció Contacta de la pàgina web www.alaquas.org que arriba directament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana d’Alaquàs.

Tot i això és important recordar que per fer constar formalment qualsevol queixa o suggeriment és precís fer-ho mitjançant el registre d’entrada; el mateix procediment que es du a terme a la resta d’administracions públiques.

Comentarios: 0

Tu email no será publicado. Los campos requeridos estan marcados con *