El personal administratiu de serveis socials de Paterna s’ha triplicat en dos anys, segons l’ajuntament

Es pretén agilitzar els tràmits i millorar l'atenció

L’Ajuntament de Paterna ha anunciat un nou increment de plantilla en el personal administratiu dels Serveis Socials del municipi, una acció duta a terme per la Regidoria de Polítiques Inclusives, dirigida per Juanma Ramón, per tal de dotar d’una major agilitat els tràmits administratius dels usuaris.

A l’any 2010 l’equip base dels Serveis Socials del consistori només disposava d’una auxiliar administrativa encarregada de suportar tota la tramitació burocràtica realitzada pels treballadors i educadors socials. “En 2018 acabarem amb tres auxiliars administratives per a l’equip base gràcies a les subvencions rebudes per part de la Conselleria dirigida per Mónica Oltra”, ha declarat el tinent d’alcalde, Juanma Ramón”.

L’àrea de Polítiques Inclusives ,que dirigeix Juanma Ramón, segueix avançant en el procés de reestructuració de personal que va encetar a l’any 2016. “Poc a poc anem recuperant les retallades de personal que va fer efectiva el Partit Popular, millorant els serveis que oferim a les persones més necessitades”, ha manifestat Juanma Ramón.

En 2017 l’àrea de Serveis Socials contava amb un treballador social per cada 18.000 habitants i un temps d’espera mínim per a l’atenció primària de 120 dies, després de l’augment de personal de 2017 es va aconseguir augmentar la plantilla per part de la regidoria i així reduir els ràtios dràsticament fins arribar a un treballador social per cada 3.200 habitants, aconseguint que la mitjana del temps d’espera dels usuaris baixara dels 12 dies. “Ara per fi ‘augment de personal d’atenció primària es complementarà amb el suport administratiu que ens permetrà agilitzar els procediments interns de la tramitació d’ajudes i altres recursos com la Renda Valenciana d’Inclusió”, ha conclòs el 1er Tinent d’Alcalde i regidor de Polítiques inclusives, Juanma Ramón.

Comentarios: 0

Tu email no será publicado. Los campos requeridos estan marcados con *