Paterna posa en marxa un número de WhatsApp per a informar els veïns
L‘Ajuntament de Paterna ha habilitat un servei de WhatsApp bidireccional per a facilitar l’accés a la informació municipal a tots els paterners i paterneres que se subscriguen a aquesta nova aplicació i permetre’ls, al mateix temps, formular suggeriments, queixes i/o peticions.
Mitjançant aquest servei, que està operatiu des de fa una setmana i no té cost addicional per al consistori, els veïns i veïnes rebran de manera puntual notícies i informació actualitzada de tot el que succeeix en l’Ajuntament i en el municipi, des dels corts de llum o de carrers fins a activitats i esdeveniments programats, obertura de processos selectius, cursos formatius o borses de treball i fins i tot les obres municipals en marxa.
La regidora d’Urbanisme i Tecnologies de la Informació i la Comunicació, Eva Pérez ha destacat l’enorme utilitat i interès d’aquesta nova aplicació mòbil que permetrà establir un canal d’informació i comunicació àgil i immediata entre l’Ajuntament i el ciutadà i viceversa.
Per a donar-se d’alta en aquesta llista de difusió municipal, el ciutadà haurà d’enviar un whatsapp al número de telèfon de l’Ajuntament 673066970 sol·licitant-ho mitjançant el missatge “Alta en llesta difusió Ajuntament”, guardant en els seus contactes aquest telèfon.
La informació difosa en el WhatsApp municipal es realitzarà en valencià i en castellà i serà gestionada pel personal del Servei d’Informació i Atenció Ciutadana (SIAC) dins de l’horari laboral. En el cas dels missatges ciutadans enviats, es revisaran a primera hora del matí, intentant respondre a les sol·licituds formulades amb la major rapidesa possible i en funció del seu contingut, petició i sota els criteris de servei públic.