Turisme Carraixet, una proposta turística de continuïtat
Turisme Carraixet camina a pas ferm. La seua proposta turística per a donar a conéixer el valor de l’horta i posicionar aquest espai natural com un exemple de desenvolupament turístic sostenible és una realitat.
Tres intensos anys de treball on Turisme Carraixet ha anat avançant en el seu pla turístic. El seu eix vertebrador és l’horta i al voltant d’ella: la gastronomia, els productes de quilòmetre zero, el patrimoni i la cultura.
D’aquesta manera han creat nombroses i interessants iniciatives per a atraure al visitant a aquestes localitats. Miradors de l’Horta, Mil primaveres o el club de producte són algunes de les iniciatives més cridaneres i noves realitzades per la marca Turisme Carraixet. Una marca integrada pels municipis d’Alfara del Patriarca, Foios, Bonrepòs i Mirambell, Vinalesa, Almàssera, Meliana i Albalat dels Sorells.
Reptes de futur
Turisme Carraixet ha arribat per a quedar-se i la continuïtat és una realitat sobretot després de consolidar el bon acolliment de Miradors de l’Horta.
Ara els reptes de futur se centren en reforçar la complementarietat del destí Turisme Carraixet amb València, situant-ho com un destí complementari a la capital. A més, entre els reptes que assumeixen de cara al futur es troba formar part de les guies turístiques dels visitants que arriben a València i ser un referent de turisme slow on el visitant pot gaudir de rutes ciclistes per l’horta valenciana, gastronòmica de qualitat amb productes de quilòmetre zero i conéixer el patrimoni històric de la zona.
Mil primaveres de l’Horta
Mil primaveres de l’Horta. Agricultors, fruiteries, comerços de proximitat, restaurants de KM0, botigues de lloguer de bicis, guies turístics, tots formen part del futur de l’horta. I tots estan representats en la campanya que rep el nom de Mil Primaveres de l´horta. La primera edició es va fer els mesos de juny i juliol i va tindre un gran acolliment. Un dels seus lemes més importants és que “tots podem ajudar a mantindre viu el nostre patrimoni més saludable”.
Miradors de l’horta
Mil primaveres de l’Horta. Agricultors, fruiteries, comerços de proximitat, restaurants de KM0, botigues de lloguer de bicis, guies turístics, tots formen part del futur de l’horta. I tots estan representats en la campanya que rep el nom de Mil Primaveres de l´horta. La primera edició es va fer els mesos de juny i juliol i va tindre un gran acolliment. Un dels seus lemes més importants és que “tots podem ajudar a mantindre viu el nostre patrimoni més saludable”.