Catarroja actualitza la seua imatge implicant al veïnat en la seua presentació
Xavi Bellot: “Amb aquest canvi comuniquem una imatge de modernitat, transparència i utilitat”
L’Ajuntament de Catarroja ha fet pública hui la renovació de la seua imatge corporativa, en una campanya, Catarroja eres tu, en la que ha implicat al veïnat. Aquesta nova imatge, dissenyada per l’empresa valenciana Alquadrat, és fruit del treball de més d’un any, on s’ha volgut, tractar amb molta cura, l’emblema del nostre poble adaptant-ho al segle XXI.
“L’actualització de la imatge corporativa era un dels objectius marcats per a portar a terme durant l’any 2020. Era necessari perquè el logo que ha estat vigent fins ara s’adaptava amb molta dificultat als entorns online, i amb la nova imatge corporativa no sols hem resolt aquest problema, sinó que hem aconseguit que, respectant els elements heràldics històrics i actualitzant-los, comuniquem una imatge de modernitat, de transparència i d’utilitat. D’altra banda volíem implicar a tota la ciutadania en aquesta nova etapa, i per això hem impulsat la campanya «Catarroja eres tu”, explica Xavi Bellot, regidor de comunicació.
Aixi doncs, la campanya Catarroja eres tu, demanava veïns i veïnes que volgueren aparèixer en el llançament de la nova imatge del seu poble. La convocatòria va ser un èxit de participació amb molta implicació del veïnat que volia formar part d’aquesta fita històrica on finalment van ser seleccionades 4 persones a l’atzar.