Bonrepòs i Mirambell estrena la seua nova Seu Electrònica
L’Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell estrena la seua nova Seu Electrònica, més àgil i senzilla, per a facilitar l’accés als tràmits administratius a la ciutadania.
D’aquesta manera accions tan comuns com la sol·licitud de certificats o registres d’entrada podran realitzar-se de manera telemàtica des de qualsevol lloc, els 365 dies a l’any, 24 hores al dia, sense necessitat de desplaçar-se físicament a l’Ajuntament.
Per a accedir a la nova seu electrònica de l’Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell (https://bonreposimirambell.sedelectronica.es) serà necessari disposar d’un certificat electrònic que sí que requerirà la presència física en les oficines de l’Ajuntament. Una vegada en disposició del certificat, aquest haurà de ser instal·lat en l’ordinador particular. A partir d’aquest moment, la majoria dels tràmits que es realitzen amb el consistori podran fer-se de manera telemàtica.
A més de certificats d’empadronament o instàncies generals, la nova Seu Electrònica disposa d’un ampli catàleg de tràmits, com ara sol·licitud d’accés a la informació pública, declaracions i llicències ambientals, llicències d’activitat, declaracions responsables, llicències d’obres, ocupacions de via pública o tramitació de guals, entre altres gestions.
La Seu Electrònica disposa, a més, d’una Carpeta Ciutadana més àgil i navegable on l’usuari accedirà fàcilment a la seua Bústia de Notificacions, els seus Documents i els seus Tràmits i Gestions relacionades amb l’Ajuntament. Tot això per a oferir millors serveis als ciutadans i a les empreses en la seua relació administrativa amb el Consistori.
La nova Seu Electrònica compta també amb la possibilitat de sol·licitar cita prèvia amb l’oficina de registre, així com amb l’alcaldia i les diferents regidories de l’Ajuntament.
La ciutadania que no tinga accés a mitjans telemàtics pot continuar sol·licitant cita prèvia a través del telèfon 961852500 o fer ús del correu electrònic: registro@bonreposimirambell.es així com dels diferents correus electrònics de cadascuna de les regidories.
L’alcaldessa, Raquel Ramiro, ha afirmat que «l’Ajuntament continua treballant en l’avanç de l’administració electrònica, fent possible el dret de la ciutadania a relacionar-se i comunicar-se per mitjans electrònics amb les administracions públiques». La nova Seu Electrònica suposa «un important pas cap a un Ajuntament 365/24, més encara en l’actualitat on l’accés per via telemàtica es fa tan necessari».