La OCIC, un dels serveis més demandats a Sedaví

El municipi  ha atés el major nombre de consultes i ha obert el major nombre d’expedients de tota la comarca.

 

La Mancomunitat de l’Horta Sud ha donat a conéixer les xifres corresponents a les consultes i reclamacions ateses per l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del primer quadrimestre de prestació del servei corresponent als mesos compresos entre setembre i desembre de 2021. En elles, queda reflectit que Sedaví ha sigut el municipi de la comarca que més expedients de reclamacions ha tramitat amb un total de vint-i-tres i també és el municipi que ha atés un major nombre de consultes durant la prestació del servei amb una xifra de quaranta-huit.

D’altra banda ja es coneixen les xifres d’expedients oberts al gener i febrer de 2022, amb sis en la nostra població, mantenint-se al capdavant del nombre de consultes ateses amb un total de trenta-set.

Segons les dades facilitades per la Mancomunitat de l’Horta Sud dins de les consultes destaquen les peticions de cita i d’informació amb trenta-dues sol·licituds, seguida per consultes sobre bancs i entitats financeres amb tretze peticions i amb assumptes relacionats amb telefonia amb set. En l’àrea de reclamacions s’han interposat huit en assumptes relacionats amb la telefonia, cinc referents a l’àrea d’electricitat i tres en l’apartat de bancs i entitats financeres.  L’Ajuntament es mostra satisfet per l’acolliment que ha tingut entre la ciutadania aquest servei.  L’oficina municipal és atesa el primer i tercer dimecres de cada mes en el municipi per la tècnica OCIC Nerea Monteagudo, si bé en cas d’urgència pot consultar-se el seu horari d’atenció en altres municipis en la web de la Mancomunitat o demanar cita en el 661346203.