Aigües de Paterna llança el servei de cita prèvia i una nova tarifa plana mensual

L’Ajuntament de Paterna ha incorporat en l’empresa mixta Aigües de Paterna el servei de cita prèvia en la seua oficina situada a l’edifici administratiu del consistori i té previst implantar, a principis del mes de febrer, una nova forma de pagament mensual fixa que, sota el la denominació de “12 Gotes”, permet al client pagar cada mes una quantitat fixa que es determina en funció del seu consum de l’any anterior i, passats dotze mesos, es regularitza segons la seua despesa real.

“D’aquesta manera, les famílies poden planificar millor les seues despeses i distribuir els seus pagaments habituals de manera uniforme. El client pot adherir-se a 12 Gotes a qualsevol moment i sense cap cost addicional a través del canal que millor li convingui: internet, telèfon o oficina”, ha explicat la regidora d’Infraestructures, Núria Campos.

Respecte als requisits per poder sol·licitar aquesta nova modalitat de pagament, Campos ha assenyalat que “únicament ha de tenir un contracte amb més d’un any d’antiguitat i domiciliar els seus rebuts”. A més, ha puntualitzat que “el client pot decidir el dia del mes que vol rebre el cobrament al banc”.

A aquesta iniciativa se suma a més el fons social de la companyia destinat a ajudar en el pagament del rebut a famílies amb dificultats econòmiques i els fraccionaments de la factura per facilitar el pagament de la mateixa sense que això suposi cap cost addicional per al client.

Pel que es refereix al nou servei de cita prèvia, l’usuari pot sol·licitar-la dirigint-se a la secció ‘El teu servei’ de la web www.aiguesdepaterna.es o directament en citaprevia.aiguesdepaterna.es, on podrà triar la seua cita en l’horari habitual d’atenció al públic amb el qual explica la companyia, de dilluns a divendres de 9:00h. a 13:30h, evitant així possibles esperes.

Núria Campos també ha recordat que “aquest any Aigües de Paterna ha fet una important aposta per millorar la comunicació i atenció al client”. D’aquesta manera, s’ha instal·lat el servei d’atenció per a persones sordes a través de la plataforma de videointerpretación SVIsual que permet que quan un client o clienta requereix d’un servei d’interpretació en llengua de signes per realitzar les seues gestions presencialment en l’oficina, es realitza una trucada per videoconferència a un videointérprete de la Fundació Fesord CV i aquest s’encarrega de realitzar la interpretació en temps real.

Finalment i amb l’objectiu d’adaptar-se a les noves tecnologies, Aigües de Paterna explica a més amb una APP de l’oficina virtual. Es tracta d’un nou servei que permet, a través de mòbil o tablet, la gestió del contracte d’aigua i l’accés a la secció ‘contacta’, on l’usuari pot enviar les seues consultes a la companyia les 24 hores, els 365 dies de l’any. Aquest servei està disponible per IOS i Android.

Comentarios: 0

Su dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *