Catarroja organitza la seua primera edició de la ruta de la tapa
Catarroja celebrarà del 16 de febrer al 12 de març la seua primera edició de la ruta de la tapa, denominada ‘TAPA-RROJA’, que compta amb la participació de 14 establiments, situats en diferents punts de tot el municipi, on tots i cadascun d’ells, han elaborat tapes d’alta qualitat i amb una presentació innovadora.
Aquesta ruta, que se celebra per primera vegada a Catarroja, pretén distingir-se a les altres, i per açò, cada participant entra a concurs amb dues tapes una d’elles denominada “autòctona”. Cadascuna d’elles, es valorarà per separat, havent-hi un reconeixement a l’establiment per votació popular dels consumidors, i un altre premi triat pel jurat professional.
A més, la ruta es diferencia perquè també podran degustar una cervesa artesana de qualitat i d’el·laboració local, juntament amb les tapes, tot açò pel preu de 2,75 €.
L’oferta és tan àmplia, que també arreplega l’opció de finalitzar la vetlada prenent una copa o un còctel.
Més informació sobre els establiments i les tapes + info
- Consultar las tapes + info
- Provar les tapes té premi: Hi haurà en un sorteig i es pot guanyar: Un sopar per a 2 persones en els establiments participants.. Visita a les instal-lacions i tast per a dos persones, patrocinat per Antiga Artesana. Caixa de 6 unitats de cervesa Antiga Artesana.
Sols s’ha demanar el segell en els establiments en els quals proves la tapa, i amb 3 segells ja es pot participar. Cal emplenar el cupó amb les dades personals i votar la tapa favorita i la tapa autòctona. A més, comprar en el comerç local també té premi, ja que s’entra en el sorteig d’un xec valorat en 100€ patrocinat per ACYPE. S’ha de tindre dos segells de comerços associats a ACYPE, juntament amb els tres d’hostaleria.
Aquesta iniciativa s’ha promogut a través de ACYPE, i amb la col·laboració de la Regidoria d’Impuls Econòmic de l’Ajuntament de Catarroja, tractant de promocionar un sector tan important en el municipi, com és la hostaleria, i fomentar la competitivitat en qualitat entre els diferents establiments de la localitat. L’objectiu principal d’aquesta campanya, és el de donar a conèixer als veïns i veïnes, així com als de pobles propers, la riquesa i varietat gastronòmica dels bars i restaurants, mostrant la seua qualitat, així com la dels productes locals com la cervesa artesana i la dels diferents comerços.