Mislata i l’associació de comerciants estudien noves fires i accions de promoció del comerç local
L’Agència de Desenvolupament Local de Mislata ha sigut la seu de la primera reunió entre l’Ajuntament i ACEM per a planificar el nou curs. La regidora de Comerç, Mayka Tarín, i els tècnics de l’àrea s’han reunit amb la nova junta directiva de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Mislata, encapçalada per José Salas, el seu president. En esta primera trobada han traçat el full de ruta de les accions comercials que se celebraran en el municipi durant els pròxims mesos i en les quals el Consistori i ACEM aniran de la mà.
La fira d’oportunitats, la campanya de Nadal o la Fira del Comerç, que molt probablement se celebrarà el primer cap de setmana de maig de 2018, són cites ja clàssiques del calendari anual. Però tant els comerciants com l’Ajuntament tenen en projecte altres fires i campanyes de dinamització comercial que, després de la reunió de les dos parts, estan molt prop de concretar-se.
“Mislata és un municipi amb una alta diversitat quant al comerç, manca de grans superfícies, però no les necessita, ja que el xicotet comerç arriba per a proveir les necessitats de tots els ciutadans” ha afirmat José Sales, president d’ACEM, qui ha explicat que amb esta reunió “anem a tancar les dates de tots els actes previstos i serà el tret d’eixida per a començar a concretar tot el que tenim en projecte”.
Per la seua banda, Mayka Tarín, regidora de comerç, ha afegit que estes trobades són de gran importància per a “coordinar el treball de la regidoria i el de l’associació i prestar-nos, com sempre fem, ajuda mútua». A més, Tarín ha anunciat que el seu departament està projectant un acte reconeixement al comerç local de Mislata, en totes les seues variants, del que molt prompte podrà desvetlar més novetats.
El comerç de Mislata és el principal motor econòmic i de creació d’ocupació de la ciutat, per la qual cosa l’enteniment entre l’Ajuntament i ACEM és fonamental per a dinamitzar un sector estratègic.